Wednesday 28 November 2012

BORED

Assalamualaikum, 





Petang yg sungguh santai. Balik dari kelas tadi pukul 1 tapi tak tahu nak buat apa.

So, aku pun buat2 bz dgn tgk citer Adam & Hawa dan dgr lagu.

Hari ini juga aku dgn siti mcm bertukar shift pulak. Aku balik dari kelas, siti pula pergi kelas. Katanya pukul 8 mlm baru balik sbb nak buat eksperimen dlm lab. Hai, bosanlah aku sorang2 ptg nie.

Alhadulillah, tadi juga aku telah hantar assignment yg menyebabkan aku sakit kepala dan bimbang.

Nak study rasa mcm malas lagi. Tunggu mlm nie lah baru buat latihan pengiraan.

Teringat lecturer bagi warning kat semua student dia supaya dtg kelas awal pg esk utk dgr talk. insyaAllah, aku akan dtg awal, tu pun kalau tak berebut naik bas dgn student lain.

Baru ingt Mie tak dtg kelas pg nie, mesti tak larat sbb xcident semalam. Lupa nak g lawat dia kat bilik dia. Tu lah, siapa suruh banyak ckp sgt sampaikan lupa. Bila tgk phone ada 2 missed calls, rupa2nya dia ada call aku pg tadi. Bijak2,  call lepas hbs kelas.

Doaku semoga Mie cepat sembuh dan dpt join program hujung minggu nie.

J Ops. Lupa nak bagi tahu yg Mie tu perempuan. Abah aku selalu jer keliru ingtkan Mie tu lelaki. Hahaha... 






0 comments:

Post a Comment